ОСНОВИ ПСИХОКОРЕКЦІЇ

Форма контролю (екзамен)

  1. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

    Метою вивчення дисципліни “Основи психокорекції” є розкриття змісту та особливостей психологічної корекції та підготовка студентів напряму 7.040100 Психологія” спеціальності 7.040100 Психологіядо свідомого та вмілого використання принципів психокорекційної роботи в соціальній сфері та особливостями вибору змісту, форм та методів  психологічної допомоги в роботі з різними групами клієнтів.

    Для досягнення мети курсу “Основи психокорекції” потрібно розв’язати такі завдання:

  • забезпечити ґрунтовне оволодіння категоріями та поняттями, які відображають змістові особливості психологічної корекції;

  • сприяти формуванню навичок та умінь ефективного консультування та проведення психокорекційної роботи з різними групами клієнтів.

    Вивчаючи курс, майбутній фахівець повинен знати:

  • предмет, мету та завдання психологічної корекції;

  • основні сучасні теоретичні концепції психологічної корекції;

  • принципи психологічної корекції;

  • права та обов’язки психокоректора; 

  • психологічні особливості спілкування психолога та клієнта;

  • види психологічної корекції;

  • основні стадії процесу психокорекції;

  • прийоми та техніки консультування;

  • специфіку психологічної підтримки дітей та підлітків;

  • специфіку переживання дорослими кризових та важких ситуацій, варіанти психологічної підтримки;

  • основні вимоги до складання психокорекційних програм;

  • методи практичної психокорекції;

  • специфіку індивідуальної та групової форм психокорекційної роботи з різними категоріями клієнтів.

     

Уміння студентів. Курс “Основи психокорекції” спрямований також і на формування професійних умінь студентів:

  • здійснювати психологічний аналіз запиту та проблеми клієнта;

  • здійснювати психодіагностику особистості клієнта та його проблеми;

  • регулювати професійне спілкування в системі “клієнт – психолог”;

  • розрізняти дітей з факторами ризику;

  • здійснювати первинний психотерапевтичний вплив та надавати психологічну допомогу особистості в межах професійного спілкування;

  • використовувати індивідуальні форми надання психологічної допомоги;

  • використовувати групові форми надання психологічної допомоги;

  • застосовувати різноманітні психокорекційні методики та технології;

  • проводити психологічні консультації та заняття з психологічної корекції.

що забезпечують формування таких компетенцій:

  • соціально-особистісних;

  • загальнонаукових;

  • інструментальних;

  • професійних.

Дисципліна “Основи психокорекції” за навчальним планом підготовки спеціаліста належить до варіативної частини циклу професійної та практичної підготовки.